Dottern gillar ju ugglor… Publicerat 1 juli, 2013 av Herr Movarp …så nu har hon sytt några fina 🙂 Instagram filter used: Amaro View in Instagram ⇒ Dela detta: Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på LinkedIn (Öppnas i ett nytt fönster) LinkedIn Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X Dela på Tumblr (Öppnas i ett nytt fönster) Tumblr Dela på Pinterest (Öppnas i ett nytt fönster) Pinterest Gilla detta:Gilla Laddar in …
Åh vilka fina! De där skulle hon ju kunna börja sälja 😀 Kanske för dig att ta med nästa gång du säljer på loppis, ugglor sydda i retrotyg! Svara ↓
Hon behöver inte gå långt…för att inte samla på textilier så har vi oväntat mycket i hyllorna 🙂 Svara ↓
Vilka coola ugglor!!! Jag gillar också ugglegrejer men är inte så händig. Däremot har jag köpt några ugglegrejer från uggleshoppen.se de har massor med fina ugglegrejer. Ha det fint! Svara ↓
Åh vilka fina!
De där skulle hon ju kunna börja sälja 😀
Kanske för dig att ta med nästa gång du säljer på loppis, ugglor sydda i retrotyg!
Ja, jag ska säga det till henne, så kanske hon nappar 🙂
Underbara ugglor! Snart ska du se att hon letar retrotextilier och gör ugglor en masse…
Hon behöver inte gå långt…för att inte samla på textilier så har vi oväntat mycket i hyllorna 🙂
Vilka coola ugglor!!! Jag gillar också ugglegrejer men är inte så händig. Däremot har jag köpt några ugglegrejer från uggleshoppen.se de har massor med fina ugglegrejer. Ha det fint!